Рубрика: 2021-2022 ուստարի, Լողափնյա ճամբար, Խոհանոցային գործունեություն

Լողափնյա ճամբար, օր հինգերորդ

Ճամբարային առօրյան սկսեցինք ընդհանուր պարապունք-տողանով: Այնուհետև ճամբարականները պատրաստեցին մրգային կեքսեր, որն էլ կհամտեսենք այսօր՝ մեր ճամբարական Ջորջի տարեդարձին:

Ճամբարային գործունեությունը շարունակեցինք Հարավային դպրոցից քայլքով գնացինք Մայր դպրոց՝ «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան: Գրադարանուհի՝ Տիկին Նոնան ծանոթացրեց գրադարանի հետ, ինչպես են օգտվում գրադարանից, բոլոր կանոնները: Ճամբարականները ընտրեցին գիրք իրենց ցանկությամբ և ընթերցեցին: Ես ընթերցեցի Ջաննի Ռոդարիի «Ոչինչից մարդուկը» ստեղծագործությունը և միասին քննարկեցինք:

Մեր հետաքրքիր լողափնյա ճամբարը շարունակվում է: Այսօր ճամբարականները քայլքով Հարավից շարժվեցին Մայր դպրոց, եղան Սեղանի թենիսի սրահում: Ճամբարականներն ընկեր Հասմիկի օգնությամբ սովորեցին և լավ խաղացին թենիս:

Ճամբարականները ուրախ լողից հետո, կատարեցին բնագիտական փորձ, որի համար անհրաժեշտ էր՝ մոմ, ջուր, փուչիկ: Հերթական փորձն անցավ շատ հետաքրքիր: Արտերկրից և այլ դպրոցներից եկած ճամբարականներին շատ դուր եկավ փորձը:

Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий