Рубрика: 2021-2022 ուստարի, Բնագիտական փորձեր

Բնագիտական փորձեր

1Ջերմուկի գազը․ իմանալ թե ինչպե՞ս են ստանում ջերմուկի կամ մյուս գազավորված ըմպելիքների գազը․ մեզ անհրաժեշտ է մեկ բաժակ ջուր, մեկ թեյի գդալ սոդա, մեկ թեյի գդալ լիմոնի աղը։ Հերթականությամբ իրար խաղնել և ջուրը կգազավորվի։
2 Յոդի առկայությունը մեզ պետք է մեկ հատ կարտոֆիլ, մեկ հատ խնձոր։ Կտրած խնձորի և կարտոֆիլի վրա լցնում ենք յոդ։ Այնուհետև տեսնում, թե ինչ գույն են ստանում միրգն ու բանջարեղենը։ Կարտոֆիլը ստանում է մանուշակագույն տեսք՝ օսլայի շնորհիվ, իսկ խնձորի վրա յոդը մնում է իր գույնի մեջ։ Քանի որ հասած խնձորի մեջ օսլայի առկայությունը քիչ է կամ չկա։
3․Եփած ձուն շշի մեջ․ ինչպես կարող ենք եփած ձուն գցել նեղ բերանով շշի մեջ․ վառված թուղթը գցել շշի մեջ և վրան դնել եփված ձուն։ Կտեսնենք թե՞ ինչպես ձուն ընկավ բանկայի մեջ։
4․ Ջրով բաժակի գաղտնիքը մեզ անհրաժեշտ ջրով լի բաժակ և անձեռոցիկ։ Ինչպե՞ ս ծածկել բաժակը և շրջել, որ ջուրը չթափվի։
5․ Անտեսանելի մետաղադրամը․ բաժակի տակ դնել 10 դրամանոց մետաղադրամ և լցնել ջուրը։ Մենք աջը և ձախ կողմից նայել բաժակին և կոպեկը չենք տեսնի։

Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий