Рубрика: 2021-2022 ուստարի, Մայիսյան հավաք, Նախագծեր

Առաջին բուժօգնություն․ հարթակում ծնողն է

Նախագիծ՝

Մասնակիցներ՝ 2․1 և 3․2 դասարանների սովորողներ, ծնող, դասավանդող

Վայր՝ Հարավային դպրոց-պարտեզ

Օր՝ 13․05․2022
Նպատակ՝

  • Սովորել կենսական կարևոր օրգանների գործունեության խանգարումները։
  • Ի՞նչ հիմնական զննումներով է պայմանավորված օրգանիզմի կենսագործունեության հետազոտությունը։
  • Դասարանում կատարել շնչուղիների անանցանելիությունը վերականգնելու վարժանքի տարատեսակների ոչ ուժեղ նմանակում միմյանց նկատմամբ (բաժանվելով երկու խմբի՝ տղաներ և աղջիկներ)։
  • Դասարանում կատարել կողքային անվտանք դիրքի բերելու վարժություններ։

Ընթացքը՝
Հարթակում 3․2 դասարանի ծնող՝ Սյուզաննա Բադոյանն է։ Տեսանյութի միջոցով մայրիկը ցույց կտա, կմատմի այն բոլոր հնարավոր տարբերակները, երբ երեխաները իրենք կարող են առաջին բուժօգնություն ցույց տալ միմյանց։
Տեսաֆիլմ՝

Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий