Рубрика: 2022-2023 ուստարի, Սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Համագործակցային սովորող-սովորեցնող նախագիծ․ազգային խաղեր

Նախագիծ՝

Վայր՝ Հարավային դպրոց-պարտեզ

Մասնակիցներ՝ 2-3-րդ դասարանների սովորողներ

Օր՝ Փետրվարի 7-ին

Նպատակ և խնդիրներ՝

  • Ազգային խաղերի ուսուցում
  • Արագ կողմնորոշվելու կարողություն

Ընթացք՝

Սովորող-սովորող նախագծի ընթացքում 2-րդ դասարանների երկարացված օրվա սովորողները «Բարեկենդանի տոնին» ընդառաջ 3-րդ դասարանների սովորողներին կսովորեցնեն ազգային խաղեր՝ «Կոճակ պտտոցի և Թելախաղ»։

Համագործակցություն Լուսինե Նազարյանի հետ

Արդյունքը տեսաֆիլմերում`

Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий