Рубрика: 2022-2023 ուստարի, Ռադիո

«Գիտունիկ» ռադիո #25

«Գիտունիկ» ռադիոյի այս թողարկման ընթացքում սովորողները պատմում են համագործակցային նախագծի մասին, որի ընթացքում պատմում են, թե ինչպես են նշել Սուրբ Հարության տոնը Սասունիկ գյուղի Գ․ Չաուշի անվան միջնակարգ դպրոցի սովորողների հետ, ովքեր եկել էին Հարավային դպրոց-պարտեզ։

Համակարգող՝ Լուսինե Սարգսյան

Հաղորդավարներ՝ Նանե Կյուրեղյան, Արեգա Հովհաննիսյան, Մարտա Սարգսյան

Մասնակիցներ՝ 2․1, 3․1 և 3․2 դասարանների երկարացված օրվա սովորողներ, Գ․ Չաուշի անվան միջն․ դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորղներ

Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий