Рубрика: 2021-2022 ուստարի, Հաշվետվություն

Դեկտեմբեր ամսվա ամփոփում

Աշխատակարգ՝
Նոյեմբերի 29-ից Դեկտեմբերի 3-ը
Դեկտեմբերի 6-ից Դեկտեմբերի 10-ը
Դեկտեմբերի 13-ից Դեկտեմբերի 17-ը
Դեկտեմբերի 20-ից Դեկտեմբերի 24-ը
Նախագծեր՝
Ամանորյա եղևնի
Շրխկանների պատրաստում
Արծաթափայլ աստղիկներ և եղևնիներ
Մուլտֆիլմի, տեսաֆիլմի դիտում
Հեծանվավարություն
Խոհանոցային գործունեություն։ Խնձորով կարկանդակ
Ամանորը տարբեր երկրներում
Ձնեմարդուկի պատրաստում
Ամանորյա տոնախմբություն Հարավում
Ճամփորդություն՝
Գաթաթխիկի ծես։ Պատրաստվում ենք համերգ-հանգանակությանը 26․11․2021թ
Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոն 23․12․21թ
Սեմինար-պարապմունք՝
Ուսումնական ագարակ 04․12․2021
Ազգային խաղեր 25․11․2021
Փոխարինումներ՝
Տոնական բացիկի պատրաստում
Պատրաստում ենք ադիբուդի
Նկարում ենք Paint-ով
Ամանորյա խնդիրներ
Նկարում ենք Խնկոյանի «Ձմեռը»
Մանկավարժական ակումբԲանջարեղենային մարդուկի» պատրաստում
Մանկավարժական ակումբ 19․12․2021


Автор:

Ողջույն, ես Լուսինեն եմ։ Ավարտել եմ Խ. Աբովյանի անվան Երևանի Պետական Մանկավարժական Համալարանի «Տարրական կրթություն և մեթոդիկայի» ֆակուլտետը։ Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատանքը երեխաների հետ։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում աշխատում եմ որպես երկարացված օրվա կազմակերպիչ: Սիրում եմ ինքնակրթվել, ցանկացած աշխատանքի ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում։ Աշխատանքային գործունեության ընթացքում` հավատարիմ եմ Մարիա Մոնտեսորիի պատվիրաններին և Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործական երևակայության քերականության մեթոդներին։ Գտնում եմ, որ երեխաներին պետք է թռչել սովորեցնել և հնարավորություն տալ նրանց ազատ ստեղծագործելու, երևակայելու և ինքնադրսևորվելու։

Оставьте комментарий